8/365

Rabu pagi kelmarin. Haku sudah revisit Tasik Ampang Hilir.  Sbb ituari haku x puas ati dgn gambar yg blurr dan penoh noise. [+ a new gear set on Ampang Lake ]

Amik gambar dari tepi tasik saja. Nak tungu langit nampk mentari pown berjanggut. Nampknye kena datang lagi next time loh.

On another note. For the last few days, I got visitors linked from the Facebook. Unfortunately, I deactivated my FB account a very long-long time ago. So, whoever you are, please stand up.

Ampang Hilir Lake

16 thoughts on “8/365

  1. subhanallah!!

    “Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan”

    (surah ar-rahman .. ~dinyatakan berulangkali)

  2. Salam hujung minggu.
    Tiap2 hari mesti nak singgah sini.
    Tengok gambar baru abang en_me.

    Terbaik…

  3. en_me, mcmane saya nak letak gambar ikan jaws saya kat komen? mcm doc hanie buat tu? ada rupa rapunzel kat komen doc hanie,kita nak letak ikan jaws aquaria

  4. testing…testing…saje menyemakkan blog en_me..

    dah upload..ini die gambar ikan jaws aquaria itteeww..

    tenkiu en_me..heheh

  5. hahahaaaaa…
    kecoh lah budakzie ikan jaws tu!!
    .
    .
    cantikkkkkkkk gambar yang dah tak ‘bising’!!

Comments are closed.