11/365

Ari ahad kelmarin. Memang cadangan awal nak tangkap gambar sunset kat Danga Bay yg selalu haku limpas saja. Tapi keadaan cuaca yg suram dan muram, mmbuatkan haku mampir saja waktu tengahari sblom ke Plaza Angsana di sana di sana.

Postnote: Thanks to cik zie tapi gambar ini dipanggil ‘perspektif satu titik hilang‘. Seni kan.


Danga Bay, Jetty no. 4

18 thoughts on “11/365

  1. En me…
    cuti baru ni, akak kemari jugak…
    kenapalah akak tak berjaya tembak macam ni???
    skilll….. skilll tak dak kot…
    NIce shot…

  2. En Me, ramai nak Pantai Lido yg dulu, nostalgik,
    Dangay Bay telah membunuh kenangan lama kami.

    Tengok Pic En Me ni saya teringat lagu Sudirman….Tajuk Johor tanjung puteri…Selat Tebrau….

Comments are closed.