MAS KAHWIN ORANG NEGERI SEMBILAN MAHAL GILER?

Semlm akak Hfzn dh buat bunga2 hantaran utk kawan yg nak kawen tak lama lagik. Dewi namanye. Bukan Devi oke.

Betul ke maskahwin anak dara negeri sembilan sampai dua hatus hinggit? Sedangkan kat johor cuma RM22 setengah je?

11 thoughts on “MAS KAHWIN ORANG NEGERI SEMBILAN MAHAL GILER?

  1. salam me..,

    rasanya sekarang ni dah selaras mana-mana negeri kot…

    aku dulu kawin mas kawin Rm 24 jer….
    tapi sekarang mungkin dah naik jadi RM 200… kalau di fikirkan balik ala RM200 pun boleh beli apa jer dengan nilai emas yg tinggi sekarang ni…nak beli cincin belah rotan pun tak dapek…hehehehe

  2. fuiyooo..awek2 cun dan makcik (kategori awek lagi tak?)…

    aaaa…mahalnya…pi cari wife org terengganu (bg yg belom kawen n yg nak tambah syarikat) sbb mas kawennya x sampai 200 hatuss..

    ehehehe

    :p

  3. nasik tambah: oh,bahagian tepi kotak tepi2 letak 5 hinggit..abistu,yg dalam bulat2 tu, 20sen? gigih betul kasi ikat2 smp jadik banyak cenggitu..

    tabikk ah,kretipp dia buat..

Comments are closed.