GUNG HO

Jalan Skudai Kiri, JB

Minggu lepas dpt mesej dr Honda Service Center soh servis cik siarbi yg dh nk capai 15,000km. Sebenarnye meter cik siarbi baru 13,000km sbb kurang bawak berjalan.

Memang dasar capitalist kan. Selama nih yg sepatutnye 3 kali servis pertama percuma tak pernah pon calling calling. Smpi penah haku terlupa nak servis percuma, smpi luput tempoh dan kena bayar pulak.

Dan haku respek kat Mr Eric (atas) ni sbb masih ingat kali terakhir (bbrape bulan yg lampau) haku datang sini bawak kamera dslr Nikon yg besar gedabak tu. Tp semalam (Sabtu) haku bawak kamera Sony yg agak gedabak jugak. *Senyum.

Pas cik siarbi dibawa masuk ke bengkel, haku dgn ah chai gi minum kopi kat warung bersebelahan. Ah chai nih salesman yg jual ciksiarbi dulu. Makan lempeng sudah.

20 thoughts on “GUNG HO

  1. My first komen ni. Dulu nak komen2 tak leh. Tak pasal2 Cina Honda tu jadi model ye… Timaksih dtg blog TK . Malulah dgn org pakai camera canggih2 ni. Saya tak pandai2 amek gambo. Gambar en me lawa giler.

    1. ade la bang mie.. warong sblah honda servis center jalan skudai kiri.. sbb pagi smlm masa me smpi roti canai baru je abes.. walopon lempeng x popular, tp kitaorg layan jakk.. ahaks

Comments are closed.