IT USED TO BE A BIG EMPIRE HERE

Masih citer hari Sabtu petang semalam ya kengkawan.

Dari bandaraya jb, haku terus ke Teluk Sengat. Tujuan utama haku sbb nak tangkap sunset kat Tanjung Buai.

Tempat pertama haku terjah ialah muzium kota johor lama. Bila haku smpi jam pon dah dekat kul 6 ptg. Spt yg haku dh agak, pagar muzium pon dh tutup. Haku tangkap2 gambo dari luar atas pagar jer. Tetiba makguard kt berandah tu terjerit2 tanya datang dari mana, muzium dah tutup katanye. Haku mula2 hingat dia marah2, rupanye makguard nak bgtau muzium bukak esok pagi kul 9 sampai 5 petang.

[+ old johor fort ]

23 thoughts on “IT USED TO BE A BIG EMPIRE HERE

    1. makguard suara je garang, tapi cuma nk bgtau muzium dh tutup.. kalo nk dtg esok pagi gitu..

      aQi bukan adik me oke.. ahaha

  1. emm yg diorang buat penggambaran filem istana penunnggu itu dimana yer?emm takut juga nk pergi tempat2 lama2 mcm ni…kalau nk shoot kelip-kelip kat kuala selangor rasa ada🙂

Comments are closed.