THE FIREWORKS

Masih citer Rabu malam kat pesta flora Putrajaya.

Kul 10 malam, pas pengacara Mahathir Lokman yg fofuler buat announcement yg perarakan bot2 berhiasan tamat, tetiba bebunga api pon menjelma. Haku yg dok bertentangan tasik terkezot uools, kelam kabut settingkan kamera sbb terlalu dekat amat sukar utk merakamkan secara landscape.


Macam nak kena ripit next year jakk.

Advertisements

23 thoughts on “THE FIREWORKS

  1. malam 1st (last Wed) I was at the edge of the lake en_me, yup..tetiba aja Madey Lokman tak bagi tau, bedebommmmm…meletup fireworks..depan muka pulak tu kannn :Pso mmg I ripit Thurs nya, lepak kat jambatan itewwww

  2. kawe tunggu punya tunggu tak muncul2 firework ni..bila balik tgh drive dlm keta baru dia pasang bunag api…hampeh betuuii….

    1. ko balek awal sangat kott. fireworks start kul 10, tp ituari penah lambat sebb tungu sultan perlis maii dari utara naa.. ahaks

  3. fire fly x de ke….hehehehe..
    p klu de g amik gambo fire fly kat kuala selangor mau ekot bole….ke dah pegi…
    hehehhe

  4. saya pun ada kat2 floria tu Rabu malam tu…
    duk kat tasik tu tunggu fireworks…
    sebelum tu gi layang wayang kulit dekat booth landskap Malaysia..
    nice pics of fireworks~

  5. en_me terserempak ker dgn En.Papa???

    Tgk fireworks teringat lagu….

    do u ever feel like a plastic bag….. huhuhuhuhu~

Comments are closed.