BATU, BAU RIMAU, RUMPAIR

Masih citer petang semalam (Sabtu) kat jeti Tanjung Langsat sblom melantak ketam blackpepper itu. Haku dah gi tinjau2 dan tembak2 (ofcoz) kat jeti sambil menghirup udara petang dan sambil tungu bila ketam masak blackpepper nak siap.

Macam kat tempat lain jugak terutamanya tempat2 menarik, ramailah bangla2 jugak sibuk nak tangkap gambar – posing2 gitu. Haku tak kisah lah dia nak posing camne kann. Dulu masa haku studi kat obersi pon sama. *Ketawa. Tapi satu je haku tak tahan sbb bau rimau dorang yg leh bikin muntah. Bau bacan pon leh tahan lagik uools. Taulah kat tempat dorang kalo tak mandi seminggu masih leh bau semerbak harum jakk sbb negeri sejuk kann.

Dan gambar adik pegang rumpair nih takde kena mengena dgn bangla diatas.

Advertisements

22 thoughts on “BATU, BAU RIMAU, RUMPAIR

  1. I memang tak tahan …. sanggup lari keluar dari saf (tgh sembahyang) kalau dia orang yang kuat auranya nih datang … keji tak I??????

    Dia orang kat sini … ya Allah … tak respect langsung org lain …. memang kuat bau dia ….

    (sama gak ngan org Sudan)

    Hahahahhahaa

  2. – atas sekali batu belah batu bertangkup???
    – ramai yg suka rela jd model en_me… aQi mane?

  3. hahaha..bleh hilang selera makan kalau tercium. tapi paling tak tahan kalau dalam lif..or dalam public transport. bau tu boleh lekat kat baju kiter plak.

Comments are closed.