ALGHANIY, RODA BEGKU PATAH


Kat dinding hotel haku menginap memang terdapat nama2 Allah swt.

Hari pertama sampai kat kastam Madinah, bila sampi haku tengok roda beg besar haku dah terpeliot. Haku heret jer, habis nak wat camane. Bila dah sampi roda itu pon patah. Bukan setakat roda, tapi rangka beg pon patah jugak. Haku dah komplen. Dua hari dua malam baru dapat pampasan. Walopon tak sama harga dengan harga asal beg besar tu, tapi haku bersyukur je. Sekarang haku dlm dilema jugak samada haku nak beli baru atau nak pakai dan lanyak je beg yg takde roda tuh. Hmm.