AKU TAK SUKA ASAM PEDAS

↑ Jalan Laksamana 2 

Ondway balik dari Jasin, me teringin pulak nak terai asam pedas melaka. Orang kata asam pedas kat sini sedap. Betul ke? Kahh.

Tapi di pekan Jasin memang tiada restoran asam pedas kan. Dari Jasin ke bandaraya pula memang agak panjang. Pencarian kedai Hajjah Mona asam pedas yg biasa-biasa aje tidaklah mencabar mana, sebab wakGarmin pun sudah kenal.

Tapi taklah sehebat asam pedas Terangkat (Desa Pandan). Dan asam pedas Buburia boleh tunggu.

Alahai.

↑ we are the only customers

4 thoughts on “AKU TAK SUKA ASAM PEDAS

  1. saya baru je pegi kat hjh mona ni 2/3 minggu lepas. OK rasa dan ramai sesak orang. Susah cari parking. First time pegi sana biase nye makan kat asam pedas malinja atau pun asam pedas selera kampung.
    Pics dah upload so senang2 tu singgah la yer blog saya kat http://www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan hehe..takde topik lain.
    Kalu sudi follow la yer blog saya TQ

Comments are closed.