JB ARTS FESTIVAL

THE YELLOW T-SHIRT, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.

Sabtu petang penulis sudah berlari-larian ke Bukit Timbalan menyaksikan beberapa pertunjukan gendang dan budak-budak remaja bermain papan gelungsor. Ini adalah pesta seni JB ke sembilan.

Kali terakhir penulis bergambiran dengan aBo di bangunan tua ini ialah pada tahun lepas ketika dihalau keluar oleh petugas disitu. [+ No photography here part I ]

[+ 9th JB Arts Festival 2012 ]

Alahai.

ABO AND YAASIR, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
THE DRUMMERS, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
SKATE-BOARD KIDS, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
ABO AND YAASIR, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
ABO AND YAASIR, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
ABO, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
YAASIR AND NIPPON KIDS WITH THEIR GAMEBOYS, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
WADAIKO SYO, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.
WADAIKO SYO, BUKIT TIMBALAN, JOHOR BAHRU. 2012.

8 thoughts on “JB ARTS FESTIVAL

  1. saya pun dah kena tenung dek askar JMF masa ambik gambar kat sini, padahal dari luar gate aja…haha..
    lepas tu saya cakap” aku tak kebulur lah nak ambik gambar kat sini..byk lagi port lain kat duni ni yg 1000x lebih best” 🙂

Comments are closed.