Category: Wilayah Persekutuan: Kuala Lumpur

BYE BYE KEY ELL

KLCC view from Bukit Belacan during sunset last evening

Selamat malam Kuala Lumpur dan selamat berhujung minggu dan selamat berpuasa untuk semua kawan-kawan me lah.

Alahai.

Advertisements

KLCC GOLDEN HOUR

↑ yesterday evening (Thursday) golden hour from Bukit Belacan

Selamat malam Kuala Lumpur.

Alahai.

03:33


↑  the City Express bus from Masai to KL

Dah setahun lebih me tak naek bas ekspres. Semalam dah naek dan bertolak kul 10.56mlm.

Bas berenti kat Taman Tun Aminah amek penumpang lain. Kul 1.23am dikejutkan dgn suara baby melalak menangis dan meraung2. Lamalah jugak sampi bapak sibaby tu bawak turun ke tingkat bawah. Baru leh terlelap balik.

Alahai.

KERANAMU FLAT PEKELILING


↑ during hazy sunrise at Titiwangsa Lake this morning

Pagi2 pas Subuh ingat nak panjat Flat Pekeliling yg dah lama me tak bepergian tu. Dlm gelap gulita blom sempat nak panjat tangga dh patah balik. Kecot telo bukan sebab nak panjat 16 tingkat anak2 tangga, tapi takut kena usha mat2 gian kat situ pulak.

Tangkap sunrise dlm jerebu pagi yg kusam kat tasik pon oke jugak. Flat Pekeliling leh tunggu next time bila ada geng yg sesowai uools.

Alahai.

AKU TAK SUKA NASI AYAM


↑ taking high-noon lake-breeze at Titiwangsa Lake, Kuala Lumpur, Malaysia

Petang semalam kul 2 ada meeting dgn klien Rusia. Sempat lagi ambil udara tengahari yg segar di bawah pepohon tepian tasik itu. Kalo ado bantal selimut leh terlelap semenet dua menet uoools.

Alahai.